پرونده‌های حقوقی شرکت توسعه گردشگری در اردبیل به صورت ویژه رسیدگی می‌شود

اعضای هیات مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران ضمن دیدار با رئیس کل دادگستری استان اردبیل، پرونده‌های این شرکت در دستگاه قضایی را پیگیری کردند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این دیدار ضمن قدردانی از پیگیری‌های انجام شده توسط هیات مدیره و عوامل شرکت توسعه گردشگری ایران و ابراز امیدواری برای رونق گرفتن گردشگری در استان، اظهار کرد: مطالبه و تاکید ما این است که شرکت‌های دولتی در راستای پیگیری امورات حقوقی تعامل عملی و کارکردی با مجموعه‌های قضایی داشته باشند.

حجت‌الاسلام کثیرلو افزود: متاسفانه در کارهای دولتی و خصوصاً هیات امنایی در تدوین قراردادهای اولیه دقت انجام نمی شود، گاهاً در بنگاه‌ها قراردادها به گونه‌ای نوشته می‌شود که ممکن است هر قاضی یک استنباط خاصی از آن داشته باشد و تا زمانی که این سبک در بنگاه‌ها تصحیح نشود، شاهد ایجاد مشکلات حقوقی خواهیم بود.

او تاکید کرد: پیگیری مسائل قطعاً در تسهیل روند پرونده‌ها اثرگذار خواهد بود که در این مورد ما آماده همکاری هستیم و هرروز امکان ملاقات مردمی و پیگیری مسائل وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران نیز در این نشست با اشاره به گستردگی پرونده‌های موجود در حیطه گردشگری در دادگستری افزود: با توجه به روال طی شده در پرونده‌ها توقع تسریع امور را در دادگستری داریم و مطمئن هستیم که اداره کل دادگستری استان اردبیل درمورد پرونده‌های موجود در این استان همکاری لازم را خواهد داشت.

علی همتی با اشاره به پروژه بلاتکلیف طلایه داران در شهر سرعین، گفت: بلاتکلیفی پروژه طلایه‌داران در شهر سرعین زخمی بر پروژه‌های گردشگری استان است که امیدواریم با حسن نظر دادگستری نتایج بهتر و سریعتری در مورد پرونده‌های شرکت به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081300645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha