سومین گواهینامه حرفه‌ای گردشگری سلامت استان سمنان صادر شد

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از صدور سومین گواهینامه حرفه‌ای گردشگری سلامت در استان سمنان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مهدی قاسم‌زاده گفت: با صدورگواهی‌نامه حرفه‌ای گردشگری سلامت برای دفتر خدمات مسافرتی در استان سمنان، تعداد دفاتر خدمات مسافرتی دارای گواهینامه حرفه‌ای گردشگری سلامت به سه گواهینامه افزایش یافته است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بابیان اینکه این اقدام توسعه و رونق گردشگری را در استان به همراه دارد، افزود: این گواهینامه برای فعالیت در حوزه جذب گردشگران داخلی و خارجی برای ارتقای سلامت و درمان صادرشده است و وجود توانمندی‌های متعدد پزشکی، چشمه‌های آبگرم و معدنی، غارهای نمک و... همگی از ظرفیت‌های عظیم گردشگری سلامت در استان سمنان هستند که با این نوع گردشگری و جذب گردشگران کشورهای خارجی می‌توان ارزآوری داشت.

قاسم‌زاده ضمن دعوت از دفاتر خدمات مسافرتی استان سمنان برای دریافت گواهینامه حرفه‌ای گردشگری سلامت، گفت: دفاتری که نسبت به اخذ این گواهینامه اقدام می‌کنند، می‌توانند تحت نظارت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درزمینه اخذ روادید، تهیه بلیت، رزرو محل اقامت، مراکز درمانی طبیعی، مراکز پزشکی و درمانی مجاز و هرگونه خدمات گردشگری با رعایت قوانین و مقررات فعالیت کرده و این خدمات را به گردشگران داخلی و خارجی ارائه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081300686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha