اتصال روستاها به اینترنت باعث رونق مشاغل مرتبط با گردشگری و صنایع‌دستی می‌شود/ اتصال تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت تا پایان سال

وزیر ارتباطات گفت: اتصال روستاها به اینترنت باعث رونق مشاغل مرتبط با گردشگری و صنایع‌دستی می‌شود و ما این موضوع را به صورت جدی دنبال می‌کنیم.

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا، با اشاره به تلاش دولت برای اتصال روستاها به اینترنت پرسرعت اظهار کرد: یکی از افتخارات دولت سیزدهم این است که از ابتدای دولت بیش از ۵۴۰۰ روستای جدید را به شبکه متصل کردیم و از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.

او اضافه کرد: ان‌شاءالله تا  پایان امسال تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت مجهز خواهند شد و این قطعا منجر به توسعه و آبادانی روستاها خواهد شد و در این میان مشاغل مرتبط با حوزه گردشگری و نیز صنایع‌دستی در روستاها با استفاده از اینترنت رونق بیشتری می‌یابد.

وزیر ارتباطات ادامه داد: چندی پیش ویدئویی از یک روستای زیبا با تصاویر چشم‌نواز و بسیار دیدنی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود و در همان ویدئو یک نفر توضیح داده بود که به دلیل نبود اینترنت سال گذشته این امکان در این روستا وجود نداشت که ویدئوی زیبا از این روستا منتشر شود.

وزیر ارتباطات افزود: ما تلاش و هدفمان این است که تمام روستاها را به اینترنت متصل کنیم چرا که این کار به رونق و توسعه روستاها در حوزه‌های مختلف از جمله رونق گردشگری و توسعه صنایع‌دستی کمک می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081400697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha