نخستین جلسه کارگروه گردشگری فرهنگی سرعین برگزار شد/ اجرای پروژه‌های گردشگری به ماندگاری مسافر کمک می‌کند

معاون گردشگری استان اردبیل در نخستین کارگروه گردشگری فرهنگی شهرستان سرعین گفت: پروژه‌های در حال اجرا در حوزه گردشگری سرعین می‌تواند باعث افزایش ماندگاری مسافران شود.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل عصر روز شنبه 13 آبان ماه 1402 در نخستین جلسه کارگروه گردشگری فرهنگی شهرستان سرعین گفت: پروژه‌های متعددی در شهرستان سرعین در حال اجرا هستند که در کنار سایر جاذبه‌های گردشگری شهرستان سرعین می‌توانند ماندگاری مسافر در این شهرستان را افزایش دهند.

معاون گردشگری استان اردبیل افزود: پروژه‌هایی مثل پل معلق و پارک‌های آبی و ظرفیت‌های بالقوه‌ای مثل آب‌های درمانی که برند گردشگری استان است در جذب و ماندگاری مسافر نقش موثری خواهند داشت.

او تاکید کرد: در نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو که در اردبیل برگزار شد ظرفیت آب‌های درمانی استان طرح شده و در بیانیه پایانی نیز مقرر شد تا کارگروهی با حضور کشورهای عضو اکو با محوریت استان اردبیل برای توسعه گردشگری برمبنای آب‌های درمانی تشکیل شود.

نجارقابل ادامه داد: به واسطه برگزاری رویداد اردبیل 2023 در سال جاری میلادی و حضور خبرنگاران و میهمانان در برنامه‌های این رویداد، بازتاب رسانه‌ای خوبی از جاذبه‌های گردشگری استان در سطح بین‌المللی انجام شده است و شاهد افزایش حضور گردشگران خارجی در استان هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081400711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha