امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ادارات میراث‌فرهنگی و بهزیستی فنوج سیستان و بلوچستان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و رئیس اداره بهزیستی شهرستان فنوج به‌منظور توسعه آموزش و برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی برای مددجویان بهزیستی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، با حضور یوسف رئیسی، مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی شهرستان فنوج و زهرا آبذر رئیس اداره بهزیستی این شهرستان در راستای فعالیت‌های آموزشی خیرخواهانه و بشر دوستانه و با نگاه شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های موجود جامعه هدف‌در زمینه تولیدات سنتی و صنایع‌دستی بومی این منطقه، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

 یوسف رئیسی با اشاره به وضعیت اسفبار خشکسالی منطقه و لزوم ترویج طرح‌های نوین اشتغال محور تصریح کرد: با اجرای این تفاهم‌نامه کلاس‌های آموزشی رایگان در رشته‌های‌سوزن دوزی، حصیربافی، سکه دوزی، سفال‌گری  برای مددجویان برگزار می‌شود.

مسئول میراث‌فرهنگی فنوج ادامه داد: امضای این تفاهم‌نامه فرصت بسیار خوبی برای افزایش تعاملات میان دو دستگاه و خدمات‌دهی به جامعه هدف است.  

رئیسی افزود: در کنار آثار تاریخی، نمایشگاه معرفی تولیدات صنایع‌ دستی مددجویان بهزیستی می‌تواند به وضعیت اقتصادی این خانوارها کمک زیادی بکند.  

او دوره‌های آموزشی توانمندسازی مددجویان بهزیستی را یکی دیگر از اتفاقات بسیار خوبی عنوان کرد که در چهارچوب این تفاهم‌نامه قابل پیگیری و اجراست.


 

انتهای پیام/

کد خبر 1402081500800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha