رئیس گروه بازاریابی، آموزش و توسعه گردشگری خراسان رضوی منصوب شد

با ابلاغ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، علی اکبر احمدزاده به عنوان رئیس گروه بازاریابی، آموزش و توسعه گردشگری خراسان رضوی این اداره کل منصوب شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، در حکم علی اکبر احمدزاده آمده است: نظر به ابلاغ ساختار تشکیلاتی جدید اداره کل در اجرای تدابیر اتخاذ شده با عنایت به تجارب و توان مدیریتی جنابعالی به عنوان رئیس گروه بازاریابی، آموزش و توسعه گردشگری منصوب می‌شوید.

ارتقای کمی و کیفی سطح طرح ها و اقدامات نظارتی در حوزه تاسیسات گردشگری با هدف افزایش سطح رضایت مندی گردشگران با رعایت اصل احترام و کرامت نسبت به فعالان صنعت گردشگری استان، همچنین ایجاد تعامل موثر و هماهنگی بین دستگاه های نظارتی فعال در این حوزه ....در زمره مهمترین وظایف شما در این جایگاه است.

امید است زیر نظر معاونت گردشگری و با التزام کامل به قانون و رعایت صرفه و صلاح سازمانی در انجام وظایف محوله کوشا باشید.

علی اکبر احمدزاده سابقه ریاست حوزه مدیرکل، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های مشهد و طرقبه و شاندیز، مسئول آموزش استان، مسئول امور هتل آپارتمان‌ها، مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، کارشناس دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082000984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha