برگزاری آزمون نویسندگی در میان ایرانیاران

تمامی افراد علاقه‌مند و مستعد به ساخت برنامه رادیویی در تهیه‌کنندگی، گویندگی، بازیگری، گزارشگری، نویسندگی و آیتم سازی که برای آموزش رایگان و همچنین ارائه اثر برای پخش از رادیو ایران اعلام آمادگی کنند، «ایرانیار» رادیو ایران هستند.

به گزارش میراث آریا، تمامی افراد علاقه‌مند و مستعد به ساخت برنامه رادیویی در تهیه‌کنندگی، گویندگی، بازیگری، گزارشگری، نویسندگی و آیتم سازی که جهت آموزش رایگان و همچنین ارائه اثر برای پخش از رادیو ایران اعلام آمادگی کنند، «ایرانیار» رادیو ایران هستند.
ایرانیاران برگزیده در کارگاه آموزشی شهر ارومیه معرفی شدند. در کارگاه آموزشی شهر ارومیه که با حضور ایرانیاران از شهرهای مختلف آذربایجان غربی همراه بود، آزمون کوتاه نویسندگی در میان حاضران به شکل خلاقانه برگزار شد.
این آزمون دو مرحله داشت، ابتدا از علاقه مندان  به نویسندگی سوالی پرسیده شد که باید علاقه مندان به آن پاسخ می دادند و سپس در انتهای برنامه پرسش اصلی را پاسخ می دادند.
بیش از 50 نفر در این آزمون شرکت کردند که بهترین آثار در دو بخش  برگزیدگان و آثار خوب معرفی شد.
رادیو ایران، در طرح فراگیر هفته های ایرانی هر هفته به یکی از استان های کشور سفر می کند و از جمله فعالیت های این سفرها برگزاری کارگاه های آموزشی با ایرانیاران با هدف ایجاد شبکه همکاران افتخاری رادیو ایران در سراسر کشور  است این فرصتی است تا با «ایرانیاران» هر استان از نزدیک تبادل نظر انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082001030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha