برپایی نمایشگاه انفرادی قلم‌زنی روی ظروف توسط بانوی فعال صنایع‌دستی لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از برپایی نمایشگاه انفرادی قلم‌زنی روی ظروف فلزی توسط بانوی فعال صنایع‌دستی استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور با اعلام این خبر گفت: در راستای معرفی ظرفیت‌های صنایع‌دستی لرستان نمایشگاه انفرادی قلم‌زنی روی ظروف فلزی در خرم‌آباد برپا شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: نمایشگاه انفرادی آثار مریم قائدرحمتی از هنرمندان فعال صنایع‌دستی لرستان از امروز تا ۲۵ ماه جاری در محل نگارخانه سرو اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان دایر خواهد بود.

او ادامه داد: در این نمایشگاه، انواع تابلوها و ظروف تزیینی مختلف قلم‌زنی شده از این بانوی هنرمند در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حسن‌پور اضافه کرد: خانم قائدرحمتی از هنرمندان و صنعتگران شاغل در بخش صنایع‌دستی استان، مدت ۹ سال است که در رشته قلم زنی مشغول به فعالیت می باشد و تاکنون در نمایشگاه متعدد داخلی و خارجی از استان، شرکت داشته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: برپایی این نمایشگاه و فراهم کردن شرایط برای معرفی تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی استان می‌تواند ضمن توسعه و ترویج این هنرصنعت در استان، زمینه‌ساز رشد اقتصاد و اشتغال را نیز فراهم کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082001039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha