باید با هم‌افزایی به اهداف توسعه دریا محور در هرمزگان دست یابیم

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: تمام ارگان‌ها باید با هم افزایی تلاش کنند تا به اهداف توسعه دریا محور در هرمزگان دست یابیم.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان محمد محسنی روز شنبه ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲ با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریا محور توسط مقام معظم رهبری گفت: در برنامه های توسعه دریا محور باید همه ارگان‌ها تلاش کنند تا با هم‌افزایی و تعامل، چالش‌ها و مشکلات احتمالی را حل نماییم و به اهداف در سیاست های کلی توسعه دریا محور دست یابیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با بیان اینکه گردشگری دریایی یکی از مزیت‌های استان هرمزگان است، افزود: در همین راستا برنامه‌هایی برای توسعه دریا محور توسط این اداره کل در استان هرمزگان انجام شده است.

او با اشاره به اینکه طرح‌های پیشران اقتصادی در حوزه دریا محور توسط این اداره کل مشخص شده، افزود: این طرح‌ها مکمل توسعه صنعت دریا محور هستند و باید همه ظرفیت‌های استان برای اجرای آنها به کار گرفته شود.

محسنی اظهار کرد: همچنین در راستای توسعه و رونق هر چه بیشتر صنعت دریا محور، میز گردشگری دریایی در استان راه اندازی شده که با توجه به فعالیت‌های در حال انجام، امید است به زودی شاهد دستاوردهای مثبت در زمینه گردشگری دریایی در استان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082001042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha