بازارچه‌های صنایع‌دستی در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: احداث بازارچه‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در شهرستان‌های این استان در دستور کار قرار گرفت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز جمعه ۲۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر تأکید کرد: براساس هماهنگی‌ها و رایزنی‌های انجام شده با شرکت توسعه گردشگری ایران قرار شد تا احداث بازارچه‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در شهرستان‌های این استان مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: با احداث بازارچه‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری وضعیت اشتغال و رونق اقتصادی در این حوزه بهبود می‌یابد.

جیلان تصریح کرد: بازایابی و تبلیغات برای فروش بیشتر محصولات و تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی تولیدی در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری از مهم‌ترین خواسته‌های هنرمندان این عرصه به‌شمار می‌رود.

او یادآور شد: به‌همین منظور باید از توان شرکت توسعه گردشگری ایران برای افزایش فروش محصولات و تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی تولیدی از سوی هنرمندان این عرصه بهره‌گیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082601414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha