سرویس بهداشتی در اطراف پلیس‌راه رشکان آذربایجان غربی راه اندازی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: مقدمات لازم برای ایجاد یک چشمه سرویس بهداشتی در نزدیکی پلیس‌راه رشکان واقع در مسیر ارومیه به مهاباد انجام شده و به‌زودی عملیات عمرانی آن آغاز می‌شود.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مرتضی صفری با اعلام این مطلب اظهار کرد: موضوع ساماندهی سرویس‌های بهداشتی از جمله اولویت‌های اصلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بوده که این اداره‌کل نیز با جدیت این موضوع را پگیری می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: در این راستا تاکنون جلساتی با شهرداری ارومیه و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شده است تا از ظرفیت سرویس بهداشتی مساجد و بقاع متبرکه سطح استان نیز استفاده شود.

او گفت: برای این منظور نیاز است تا سرویس‌های بهداشتی غیرفعال آذربایجان غربی شناسایی شده و سپس نسبت به رفع نواقص و تجهیز امکانات آنها اقدام کرد.

صفری تصریح کرد: آذربایجان غربی از جمله استان‌های پیشرو در ساماندهی سرویس‌های بهداشتی بوده و زمان پیاده‌روی اربعین نیز با یک اقدام جهادی مشکلات چندین سرویس بهداشتی واقع در مسیر زائران اربعین حل و مودر استفاده قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082701464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha