تقویت مجتمع‌های گردشگری از اهداف وزارت میراث‌فرهنگی است

معاون امور مجلس، وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر خود به شهرستان کلیبر استان آذربایجان‌شرقی از تخصیص اعتباراتی برای مجتمع‌های گردشگری شهرستان‌ها خبر داد و تقویت این مجتمع‌ها را یکی از اهداف اصلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عنوان کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌ شرقی، جواد واحدی روز جمعه ۲۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در سفر به استان آذربایجان‌شرقی، به از میان بردن موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران و ایجاد فضایی مناسب برای تلاش جهادی مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی برای تقرب به تحقق اهداف وزارت میراث فرهنگی تاکید کرد.

معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی حین بازدید از مجتمع‌های گردشگری گفت: کشف و رونمایی از جاذبه‌های گردشگری استان آذربایجان‌شرقی و ارائه جذاب این جاذبه‌ها برای گردشگران، در رشد و توسعه گردشگری  استان آذربایجان‌شرقی، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

او ادامه داد: اقتصاد گردشگری از جنبه‌های اقتصادی مهم کشور ماست که امید است با تلاش و همت مسئولین ذیربط اقتصاد گردشگری به اقتصاد مرجع جمهوری اسلامی ایران مبدل شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082801525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha