پروانه بهره‌برداری اقامتگاه بوم‌گردی در روستای تهم صادر شد

معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از صدور پروانه بهره‌برداری اقامتگاه بوم‌گردی روستای تهم شهرستان زنجان خبر داد.  

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، داود آبیان گفت: در راستای توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی در این شهرستان، پروانه بهره‌برداری اقامتگاه بوم‌گردی روستای تهم شهرستان زنجان صادر شد. این اقامتگاه با سرمایه‌گذاری حدود ۴۰ میلیارد ریال و تسهیلات بانکی به مبلغ ۳میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال به بهره برداری رسید این اقامتگاه برای هشت نفر ظرفیت اقامتی و دو نفر اشتغالزایی دارد.  

معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان توسعه صنعت گردشگری در قالب گسترش روستاهای مستعد برای بوم گردی را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار میراث‌فرهنگی زنجان دانست و اظهار کرد: توسعه بوم‌گردی می‌تواند با معرفی گسترده به یکی از منابع مهم درآمدی و افزایش قدرت اقتصادی منطقه تبدیل شود.

او گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه و جاذبه‌های گردشگری طبیعی استان زنجان یکی از مطالبه‌های مهم گردشگران، تجربه زندگی سنتی روستایی است که در این راستا توسعه بوم‌گردی در اولویت این اداره کل قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082801565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha