پادکست ابزار تاثیرگذار در توسعه گردشگری است

مسعود حسنلو در بوت کمپ پادکست گردشگری که از تاریخ ۱۵ الی ۳۰ آبان‌ماه در محل موزه فرش در حال برگزاری است، گفت: روایت قصه تاریخ چند هزار ساله دارد و گذشتگان از تاثیر قصه استفاده می‌کردند و پادکست امروز همان تاثیر روایت قصه‌های گذشته را با استفاده از فناوری دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران، مسعود حسنلو روز یکشنبه ۲۸ آبان‌ماه در مورد بوت‌کمپ پادکست گردشگری داره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران گفت: قصه و قصه‌گویی بهترین فناوری نرم است که از آن امروز سخن می‌گوییم.

رئیس ستاد صنایع‌ فرهنگی و فناوری‌های نرم معاونت علمی، اقتصاد دانش‌بنیان و فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری افزود: روایت قصه تاریخ چند هزارساله دارد و گذشتگان از تاثیر قصه استفاده می‌کردند و پادکست امروز همان تاثیر روایت قصه‌های گذشته را با استفاده از فناوری دارد. از پادکست به عنوان یک ابزار تاثیرگذار  باید برای توسعه گردشگری استفاده کرد.

او در ادامه گفت: برگزاری رویداد بوت کمپ پادکست گردشگری به یک هم افزایی برای تولید محتوای خلاق خلاصه می‌شود.

رویداد بوت‌کمپ پادکست گردشگری توسط خانه خلاق گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران و مشارکت ستاد صنایع‌فرهنگی و فناوری های نرم معاونت علمی از تاریخ ۱۵ الی ۳۰ آبان‌ماه در محل موزه فرش در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082901660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha