لغو دومین روز از برگزاری جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین به دلیل شرایط نامساعد جوی

دبیر شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی دومین روز از جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین امروز سه‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه لغو شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان، محمدجواد ساوری امروز سه‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: بر اساس گزارش‌های سازمان هواشناسی و با هماهنگی با مدیریت بحران استان به دلیل نامساعد بودن  هوای استان ، مراسم دومین روز از برگزاری  این رویداد  فرهنگی و گردشگری لغو شد.

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان خاطرنشان کرد: فردا چهارشنبه اول آذرماه این جشنواره بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برگزار خواهد شد و میزبان علاقه‌مندان است.

شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران باهدف نشان دادن توانمندی ساکنان گلستان و وحدت کم‌نظیر اقوام ایران‌زمین از ۲۹ آبان تا سوم آذرماه سال جاری به مدت پنج روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی گرگان تدارک و برگزار می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادها و رخدادهای فرهنگی و هنری بزرگ کشور در پانزده دوره باهدف معرفی آداب‌ورسوم و فرهنگ اقوام ساکن در استان گلستان و سراسر ایران اسلامی، ارائه توانمندی‌های هنرمندان صنایع‌دستی و موسیقی آیینی استان‌های کشور، معرفی فعالان عرصه گردشگری و رونق صنعت گردشگری، معرفی روستاهای هدف گردشگری، ارائه سوغات اصیل ایرانی، بازی‌های بومی و محلی و… به میزبانی استان گلستان برگزار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402083001768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha