بهگزارش روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان جنوبی، هادی شاهوردی روز سهشنبه ۳۰ آبانماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ از طریق سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی درخواستهای مردم و فعالان گردشگری و هنرمندان صنایعدستی بود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان جنوبی بر ضرورت ارتباط مستقیم و پاسخگویی مدیران به مردم تأکید و اظهار کرد: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار و مسئولیت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم و تمام تلاش و توان خود را برای خدمت به مردم به کار بگیریم.
شاهوردی افزود: سامد سیستم ارتباطی مردم با دولت امکان بسیار خوبی است تا مردم بهصورت مستقیم و راحت، مسائل و مشکلاتشان را به گوش مسئولان برسانند. استفاده از سامانه سامد در ارائه خدمات مناسب به شهروندان مؤثر است.
او اظهار کرد: مهمترین درخواستهای مطرحشده توسط مخاطبان مربوط به تسهیلات، مرمت آثار تاریخی و ... بود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان جنوبی هدف از حضور در این برنامه را ارتباط مستقیم و سرعتبخشی در پاسخگویی به مطالبات مردم و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات خواند و تصریح کرد: درخواستهای مطرح شده پس از ثبت و اولویتبندی توسط کارشناسان این مجموعه پیگیری و در دستورکار قرار میگیرد.
انتهای پیام/
نظر شما