هتل‌های ۵ ستاره آبروی کشور در جهان است/تصویب لایحه حمایت از مجموعه‌های گردشگری در دولت

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، استان اصفهان را قطب گردشگری ایران دانست و تأکید کرد کارخانه ریسباف، اصفهان را عظیم‌تر از همیشه به جهان نشان می‌دهد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، مهندس عزت‌الله ضرغامی امروز 1 آذرماه در آئین افتتاح هتل 5 ستاره چهارباغ اصفهان گفت: سال گذشته به اصفهان سفر کردیم و از کنار زاینده رود گذشتیم و در مجاورت دو جوان نشستیم که موسیقی می‌نواختند، مردم نیاز به این دارند که در کنار آنها باشیم و حتی نواختن موسیقی آنها نیز ایرادی ندارد. حتی اگر نوازنده خانم باشد هیچ کجا خلاف شرع نیست.

ضرغامی گفت: وقتی مقام معظم رهبری فرمودند نزدیک قله‌ایم، این اوج امید هست و به معنای آن است که امروز به نزدیکای قله رسیدیم و سختی‌های بسیاری را پشت سر گذراندیم. پس نباید یک بار اضافه بر دوش مردم بگذاریم.

حمایت از واحدهای اقامتی کشور

ضرغامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های ما حمایت از واحدهای اقامتی کشور به‌ویژه هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای یک و دوستاره است که با حمایت دولت به‌زودی تسهیلات به آن‌ها ارائه می‌شود، برای همین هتل‌های 5 ستاره افتخار و آبروی کشور است.

وزیر میراث‌فرهنگی ادامه داد: بسیاری از کشورهای پیرامون ایران، سرمایه‌های سنگینی را در حوزه هتل‌سازی و واحدهای اقامتی هزینه کرده‌اند، لذا باید تلاش کنیم تا ایران نیز به این سمت حرکت کند.

او افزود: استان اصفهان قطب گردشگری ایران است و امیدواریم در اصفهان بیش از گذشته شاهد رشد هتل‌سازی در این کشور باشیم.

مهندس عزت‌الله ضرغامی تصریح کرد: اصفهان بی‌تردید عروس میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران است، لذا انتظار داریم مسئولان استان و نمایندگان مجلس با همراهی همدیگر بتوانیم کمک کنیم تا اصفهان را بهتر از گذشته به جهان معرفی کنیم.

لایحه حمایت از مجموعه‌های گردشگری در دولت تصویب شد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تأکید کرد: به‌منظور حمایت از گردشگری، امروز لایحه حمایت از مجموعه‌های گردشگری در حوزه انرژی به‌ویژه گاز تصویب شد و امیدواریم با حمایت نمایندگان محترم مجلس بتوانیم این لایحه را در مجلس تصویب کنیم، زیرا این نکته کمکی به فعالان گردشگری است تا بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری فعالیت کنند.

او گفت: امروز پس از ورود به اصفهان از کارخانه ریسباف بازدید کردم، و عظمت این مجموعه را دیدم، لذا معتقدیم این کارخانه می‌تواند اصفهان را پررنگ‌تر و عظیم‌تر از گذشته به جهان نشان دهد.

ضرغامی در پایان سخنان خود با ادای احترام به شهدای والامقام غزه از آن‌ها به عنوان شهدای قهرمانی یاد کرد که در حافظه تاریخ ماندگار خواهند بود. 

هتل مجلل چهار باغ اصفهان اولین هتل ۵ ستاره بخش خصوصی است که شامل ۲۵۰۰ متر مربع زیربنا، ۷ طبقه و ۱۳۵ اتاق و ۳۳۶ تخت می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090100060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha