حضور هنرمندان لرستانی در شانزدهمین جشنواره فرهنگ و هنر ایرانی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از حضور هنرمندان لرستانی در شانزدهمین جشنواره فرهنگ و هنر ایرانی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور، شنبه چهارم آذرماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: به منظور معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های صنایع‌دستی لرستان هنرمندان استان در شانزدهمین جشنواره فرهنگ و هنر ایران در استان گلستان حضور یافتند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: شانزدهمین جشنواره فرهنگ و هنر ایران و نمایشگاه سراسری بازرگانی، صنایع‌دستی و هنرهای سنتی ایران با محوریت زیورآلات دست، از تاریخ ۲۹ آبان تا ۳ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه استان گلستان در شهر گرگان، برگزار شد.

او ادامه داد: از استان لرستان یک گروه موسیقی و آواهای بومی و محلی و سه نمونه صنایع‌دستی در رشته‌های البسه محلی، قلم‌زنی روی ورشو و زیورآلات دستف شرکت داشتند.

حسن‌پور بیان کرد: به منظور ارتقاء و طراحی هویت و شخصیت کسب و کار در حوزه صنایع‌دستی ۲ کارگاه ویژه تخصصی در حوزه بازاریابی تجاری و تجاری‌سازی صنایع‌دستی با هدف طراحی مدل و الگوهای رفتاری کسب و کار، با محوریت صادرات در این نمایشگاه برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی لرستان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های استانی و حضور در نمایشگاه‌های ملی یکی از رویکردهای مهم این اداره‌کل در راستای ارتقاء مهارت‌ها و رقابت‌پذیری تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی استان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090400166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha