تقدیر دستیار رئیس جمهوری از جهادگرِ میراث فرهنگی سیستان وبلوچستان

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان گفت: در اولین اجلاسیه دستیاران مردمی سازی دولت که با حضور دستیار رئیس جمهور برگزار شد از جهادگر برتر حوزه میراث فرهنگی استان تقدیر شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان، در این اجلاسیه که با حضور سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهوری در امور مردمی سازی دولت، شریفی معاون سیاسی اجتماعی استاندار و سایر مسئولان و دستیاران مردمی سازی فرمانداران و مدیران کل در تالار فردوسی زاهدان برگزار شد از صفورا کلانتری به عنوان گروه شاخص مردمی و جهادگر برتر در حوزه میراث فرهنگی با اهدا لوح، تقدیر بعمل آمد.

در بخشی از این تقدیرنامه که به امضاء محمد کرمی استاندار سیستان وبلوچستان رسیده آمده است: در جوامع توحیدی، شخصیت های پایبند به ارزش های والای الهی در تفکری سعادت آفرین، فلسفه زندگی را تنها در خدمتگزاری به بندگان خداوند معنا کرده اند و آن هنگام که با معنویت قرین گردد از اعتبار دیگرگونه و مضاعفی بهره مند خواهد شد.  

در پایان لوح آمده است: امید است در سایه معجزه پیامبر اکرم(ص) در زنده نگهداشتن اعمال خداپسندانه که مخصوص اهل تقواست، موفق و موید باشید.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090500216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha