اولین نمایشگاه کمپر و کاروان در کرمانشاه برگزار شد

اولین نمایشگاه کمپر، کاروان و خودروهای مسافرتی استان کرمانشاه برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، وحید امیری سرپرست معاونت گردشگری استان روز یکشنبه ۵ آذرماه در خصوص برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی و کلوپ ملی کمپینگ و کاروانیگ حوزه اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی شده بود. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه، افزود: هدف از برگزاری این رویداد آشنایی مردم با سبک‌های جدیدی که در حوزه گردشگری در استان و استفاده کردن از ظرفیت‌های اقامتی غیر از اماکن اقامتی رسمی برای استفاده در جنگل‌ها و طبیعت است که تبلیغ می‌شود. 

او افزود: علاقه‌مندان به گردشگری و به ویژه طبیعت‌گردی با بازدید از این نمایشگاه از امکانات موجود که می‌توانند استفاده کنند، آشنا می‌شوند. 

امیری گفت: یکی از اهداف معاونت گردشگری استان استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی است و امیدواریم تا پایان سال و سال آینده همایش‌هایی را با محوریت کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی استان برگزار کنیم. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه افزود: هدف از برگزاری این رویدادها علاوه بر افزایش نشاط اجتماعی توجه ویژه به توسعه گردشگری استان به لحاظ کمی و کیفی است. 

او در خاتمه اظهار کرد: استان کرمانشاه با توجه به آب و هوا و اقلیم چهار فصل یکی از مراکز مهم طبیعت‌گردی کشور است که توسعه این حوزه مورد توجه جدی ما قرار دارد. 

در این نمایشگاه که در محل پارک شاهد جنب اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه برگزار شد بیش از ۳۰ دستگاه کمپر، کاروان و خودروهای مخصوص سفر حضور داشتند.  

انتهای پیام/

کد خبر 1402090500218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha