اولین دفتر نمایندگی شرکت مادرتخصصی وزارت میراث‌فرهنگی در قم افتتاح شد

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با اعلام این خبر گفت: این مأموریت راهبردی برای نخستین بار با عاملیت بخش خصوصی در کشور رقم خورد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، روح‌الله حسین‌زاده در حاشیه افتتاح دفتر نمایندگی شرکت مادر تخصصی ایران‌گردی و جهان‌گردی قم با تاکید بر اینکه این  نخستین دفتر نمایندگی این شرکت است، گفت: این شرکت با توجه به مأموریت خود به‌عنوان بازوی اجرایی وزارت میراث فرهنگی در استان‌ها، این اتفاق را با عاملیت بخش خصوصی رقم می‌زند.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی افزود: اولین نقطه و آغاز این مأموریت، افتتاح دفتر نمایندگی شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی در استان قم بود که با افتتاح آن اتفاقی راهبردی در کشور رقم می‌خورد و توفیقات خوبی برای جمهوری اسلامی ایران حاصل خواهد شد.

او گفت: شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهانگردی به‌عنوان یکی از ارکان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برنامه راهبردی وزیر در خصوص رقم خوردن مأموریت‌های جدی و بزرگ از سوی بخش خصوصی در کشور را دنبال می‌کند. 

حسین‌زاده در ادامه افزود: ان‌شاء‌الله در گام‌های بعدی از دستگاه‌های حکمرانی استان مثل استانداری و ... به‌عنوان هیئت‌امنا، بعد از تعریف چارچوب و ابلاغ مأموریت‌هایش کمک خواهیم گرفت.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهانگردی با تأکید بر لزوم ساماندهی حوزه زیارت و زائرین در استان قم گفت: برنامه‌ریزی جدی در این رابطه باید تبدیل به محصول فرهنگی در استان قم شود چراکه باید برای استان قم به‌عنوان یک نقطه راهبردی جهان اسلام اتفاقات بزرگی رقم بخورد که امید است بتوانیم با کمک یکدیگر این اتفاق راهبردی را در استان رقم بزنیم.

در این مراسم مرتضی راهور به عنوان مدیر شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی نمایندگی قم معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090500269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha