برگزاری ۶ همایش تخصصی مشاغل خانگی در ۶ منطقه شهر همدان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان در دومین نشست تخصصی مشاغل خانگی شهر همدان گفت : توسعه کسب وکارها از اولویت‌های امروز جامعه است و برگزاری ۶ همایش تخصصی مشاغل خانگی در ۶ منطقه شهر همدان بر همین مبناست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، اسداله ربانی مهر 7آذرماه گفت: 6 همایش تخصصی با حضور کارشناسان و مدیران دستگاههای مرتبط با کسب وکارهای و بانکها در ۶ نقطه شهر همدان تا پایان سال برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان هدف از این برنامه را کمک به اشتغال ،توسعه کسب وکارها،رونق تولید و توانمدسازی بانوان اعلام کرد و گفت: در این برنامه تخصصی از آموزش مهارت تا گرفتن مجوز، تسهیلات و توسعه واحدها آموزش داده می‌شود.

ربانی مهر گفت: بانوان مخاطب اصلی این برنامه هستند و سعی شده است در پایان هر برنامه پنل‌های کارشناسی  برای شهروندان برگزار شود و به سوالات مردم پاسخ داده شود.

او گفت: ۹۰درصد تسهیلات مشاغل خانگی در مسیر واقعی و بدون انحراف در جهت کمک به تولید استفاده می‌شود و این بزرگترین کمک به حوزه تولید است.

ربانی مهر ادامه داد: در برگزاری این نشست‌های تخصصی،  فرمانداری همدان، شهرداری و شورای شهرهمدان، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اداره کار، صندوق کارآفرینی امید، صنعت و معدن،  فنی و حرفه‌ای، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و چند مشاور حوزه اشتغال همکاری داشته‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090800478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha