جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی معرفی ایران به زبان هنر است

مدیرکل میراث‌فرهنگی،  گردشگری و صنایع‌دستی گفت: برگزاری جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی یعنی این که می‌توان قزوین و ایران را با زبان هنر به دنیا معرفی کرد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، علیرضا خزائلی عصر امروز چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ در آیین افتتاحیه دومین جشنواره ملی تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی که در سالن همایش‌های دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: از حمایت‌های مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، قائم مقام وزیر و مسئولان استان قزوین برای حمایت در خصوص برگزاری این جشنواره تشکر و قدردانی می‌کنم. بسیار جای خوشحالی و مسرت است که دومین جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی در قزوین برگزار می‌شود.

او با بیان این که برگزاری  رویداد وزین و معتبر جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در ایستگاه دوم نصیب کهن دیار فرهنگ پرور و هنرخیز قزوین شده است، افزود: این یک فرصت بسیار خوبی است تا داشته ها و ظرفیت‌های غنی این پهنه تاریخی در پیوند هنر و فرهنگ و رسانه رخ نماید و مایه فخر و مباهات مردمان اصیل و شریف این دیار شود. 

خزائلی افزود: برگزاری این جشنواره بدون شک به تنهایی و بدون یاری دوستان همدل و پاسخ همدلانه هنرمندانی که مشتاقانه آوای این جشنواره را شنیدند و آثار خود را روانه کردند میسر نمی‌شد. از این رو از مهندس ضرغامی، آقای دارابی و نیز استاندار قزوین و تمام کسانی که ما را در برگزاری این جشنواره یاری دادند تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090800481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha