میراث‌فرهنگی برای درخشش ایران در دنیا کافی است/ از وزیر خوش‌فکر میراث‌فرهنگی تشکر می‌کنم 

استاندار قزوین گفت: اگر ایران هیچ چیزی نداشته باشد، آثار تاریخی و میراث‌فرهنگی ارزشمند کشورمان کافی است تا ایران در دنیا بدرخشد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین عصر امروز چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ در آیین افتتاحیه دومین جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی که با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی در سالن همایش‌های دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: میراث‌فرهنگی داشته‌ای ارزشمند و ظرفیتی بی‌بدیل برای کشورمان است. این داشته کفایت می‌کند که ایران در دنیا بدرخشد و خوشحالیم که این ظرفیت بزرگ را ایران دارد.

استاندار قزوین با اشاره به میزبانی این استان از دومین جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی، اظهار کرد: این جشنواره کمک فراوانی به معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی می‌کند و خوشحالیم دومین جشنواره در اولین استان تاریخی ایران که دارای بیشترین تعداد آثار تاریخی ثبت شده است، برگزار می‌شود.

او گفت: از مهندس ضرغامی وزیر خوش‌فکر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای برگزاری این جشنواره ارزشمند تشکر و قدردانی می‌کنم.

استاندار قزوین افزود: تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های مناسب برای حوزه میراث‌فرهنگی فراهم کنیم. این استان دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه میراث‌فرهنگی است و تمام تلاش خود را برای حمایت از حوزه میراث‌فرهنگی در استان قزوین به کار خواهیم برد.

اعلایی یادآور شد: حضور چهره‌های شاخص استان قزوین را در این مراسم گرامی‌ می‌داریم حضور این ستارگان درخشان نشان دهنده شان و جایگاه والای استان قزوین است که در کنار این چهره‌های فاخر و ارزشمند، این استان مهد پرورش قهرمانان و بزرگانی مانند شهید رجایی، شهید بابایی و مرحوم ابوترابی است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: توجه به حوزه میراث‌فرهنگی توجه به داشته‌های هویتی است و در این میان برگزاری جشنواره‌هایی مانند جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی می‌تواند به معرفی هرچه بهتر این داشته‌ها کمک کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090800482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha