مدیرکل میراث‌فرهنگی قم بر همکاری مشترک با محیط‌زیست تأکید کرد   

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم از موزه تاریخ طبیعی استان قم بازدید و بر تعامل، مشارکت و هم‌افزایی با اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان تأکید کرد.   

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، در روز نهم آذرماه جاری پس از بازدید این موزه، جلسه‌ای با حضور مدیران کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و حفاظت محیط‌زیست استان قم و کارشناسان این دو اداره‌کل برگزار و در این جلسه مطالبی پیرامون موزه مذکور بیان شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم در این جلسه، بر همکاری مشترک بین یگان‌های حفاظت میراث‌فرهنگی و محیط‌زیست و نیز در زمینه غارهای استان، تأسیسات گردشگری، تالاب‌ها، دریاچه حوض‌سلطان و اخذ مجوز برای موزه تاریخ طبیعی استان قم تأکید کرد.

جلسه مذکور با حضور علیرضا ارجمندی و عمار کاووسی مدیرکل و معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان قم و کارشناسان این دو اداره‌کل برگزار شد.
موزه تاریخ طبیعی استان قم با ۵۵۰ متر مربع مساحت در شهر قم، بلوار امام موسی صدر (خاکفرج)، داخل بوستان شهید بنیادی قرار دارد. این موزه در سال ۱۳۸۱ هجری خورشیدی تأسیس شده و متعلق به اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان قم است. در این موزه، گونه‌های نادر جانوری و گیاهی استان قم به معرض نمایش گذاشته شده است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402091400726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha