دومین جلسه ساماندهی سرویس‌های بهداشتی مناطق گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دومین جلسه ساماندهی سرویس های بهداشتی مناطق گردشگری این استان خبرداد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی پور امروز ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ پر نشست ساماندهی سرویس های بهداشتی مناطق گردشگری استان، گفت: پنج مجموعه سرویس بهداشتی در مناطق گردشگری استان در حال احداث است که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای این مجموعه سرویس های بهداشتی حدود به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

طالبی پور افزود: این مجموعه های رفاهی در مکان‌های گردشگری شاخص مانند «تنگ سولک بهمئی»، «امامزاده عبدالله (ع)یاسوج»،«بافت تاریخی شهر دهدشت»، «امامزاده بی بی خاتونین(س)»و «دهستان گردشگری کاکان» ایجاد می شود.

او با بیان اینکه نبود سرویس بهداشتی از گلایه های گردشگران در مناطق مذکور بوده است، اظهار کرد: ساماندهی سرویس های بهداشتی یک طرح ملی است که از سوی مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور به همه استان های کشور ابلاغ شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هیچ گونه کم کاری از سوی کارشناسان این اداره‌کل در ساماندهی سرویس های بهداشتی مناطق گردشگری استان قابل پذیرش نیست.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091400733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha