نظارت بر سامان‌دهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی استان مرکزی

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: مرحله چهارم گشت مشترک نظارت بر سامان‌دهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های‌بهداشتی مجتمع‌های خدمات‌ رفاهی و واحدهای بین‌راهی محورهای مواصلاتی انجام شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مسعود فرخی گفت: گشت مشترک نظارت و بازدید از نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی محور مواصلاتی ساوه بویین زهرا و ساوه همدان به همراه رئیس ستاد اقامه نماز استان‌ و نمایندگانی از استانداری و کارشناس نظارت اداره کل میراث فرهنگی انجام شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه در این گشت مشترک به یک واحد تذکر و دو واحد مورد تشویق قرار گرفتند، افزود:  نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، جایگاه‌های سوخت، مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مسافرخانه‌ها، مهمانپذیرها و ... در قالب گشت مشترک با حضور اعضای ستاد سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی مورد نظارت و بازرسی قرار گرفت. 

فرخی بیان کرد: گردشگرانی که به استان مرکزی سفر می‌کنند باید بهترین خدمات را دریافت کنند تا بتوانند مبلغان خوبی برای استان باشند و این مسئله مستلزم نظارت دقیق بر خدمات ارائه شده در تاسیسات گردشگری استان است.

نظارت بر کیفیت و کمیت خدمات، ارائه سرویس مناسب به مسافران و کنترل رعایت بهداشت در مجتمع‌های خدمات رفاهی توسط کارشناسان استان به طور مستمر انجام می‌شود.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402091800905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha