حضور هنرمندان همدانی در نمایشگاه سراسری سیرجان

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان همدان از حضور فعال هنرمندان و صنعتگران همدانی در پانزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان کرمان در شهر سیرجان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، محمدرضا خلجی با اعلام این خبر اظهار کرد: ۸ هنرمند و صنعتگر همدانی به نمایندگی از هنرمندان استان در پانزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان کرمان در شهر سیرجان حضور دارند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان همدان افزود: این هنرمندان در رشته‌های سفال و سرامیک، چرم، نقاشی و میناکاری برروی سفال در این نمایشگاه نقش پر رنگی را دارند.

او ادامه داد: اعزام هنرمندان و صنعتگران رشته‌های صنایع‌دستی به نمایشگاه‌های سراسری که از بازدید کننده خوبی برخوردار هستند، علاوه بر معرفی هنر دست هنرمندان همدانی، بازار فروش بسیار مناسبی برای عرضه محصولات تولیدی این هنرمندان است.

خلجی گفت: معرفی هنرمندان صنایع‌دستی به نمایشگاه‌های مختلف به شکل دوره‌ای انجام می‌شود و فرصتی است که این صنعتگران تولیدات خود را به معرض دید و فروش بگذارند.

او افزود: نمایشگاه‌ها ظرفیت خوبی برای حل مشکل بازاریابی صنعتگران ایجاد می‌کنند و قطعا در جذب مشتری سفارش گیری بسیار اثر گذار خواهد بود.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان همدان در خاتمه تصریح کرد: نمایشگاه سراسری سیرجان از ۱۴ تا ۱۸ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های این شهر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091800930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha