نصب ۳۰ تابلوی اطلاع‌رسانی سرویس‌های بهداشتی در استان همدان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از نصب ۳۰ تابلو اطلاع‌رسانی سرویس‌های بهداشتی و ۱۰۰ برچسب رسیدگی به شکایات در استان همدان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، علی خاکسار در نشست با مدیران شهرستانی اداره‎کل گفت: در راستای سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی، در مرحله اول ۳۰ تابلوی راهنمای سرویس بهداشتی در محورهای اصلی استان برای آگاهی گردشگران، مسافران و زائران نصب شد و کار ساخت و نصب ۲۰ تابلوی دیگر در دست اقدام است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با اشاره به اینکه وضعیت سرویس‌های بهداشتی در مسیرهای بین‌راهی و دیگر اماکن، باید در شأن گردشگران باشد و این امر مورد تأکید مقام عالی وزارت متبوع است، گفت: نظافت کامل سرویس‌های بهداشتی، نصب کد شناسایی و شماره سامانه رسیدگی به شکایات، تعمیر شیرآلات فرسوده و... از جمله اقداماتی است که در راستای بهسازی و سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی برای ارائه خدمات به مسافران و زائران در سطح شهرستان‌ها انجام‌ شده است.

او با بیان اینکه سامان‌دهی مراکز خدماتی و سرویس‌های بهداشتی در محورهای مواصلاتی استان از مهم‌ترین برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان همدان و تا کنون ۲میلیارد ریال لوازم مورد نیاز برای تجهیز این سرویس‌های بهداشتی هزینه شده است، گفت: در این مسیرها بیش از ۱۷۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در مجتمع‌های خدماتی، رستوران بین‌راهی، زائرسراها و مساجد، خدمات مطلوب را به مسافران و زائران ارائه می‌دهند.

خاکسار افزود: استان همدان با ظرفیت‌های بسیار خوبی که در حوزه گردشگری دارد، ایجاد تأسیسات و زیرساخت‌های این حوزه برای توسعه و رشد این صنعت ضروری است و با تحقق این امر شاهد جذب گردشگران، افزایش مدت ماندگاری مسافر و کاهش تصادفات جاده‌ای در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091900962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha