به گزارش میراثآریا و به نقل از مرکز روابطعمومی و اطلاعرسانی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی، با توجه به اینکه یکی از اصلیترین نیازها در تولید اقلام تبلیغاتی با موضوع معرفی ظرفیتها و جاذبههای گردشگری کشور بهرهمندی از زبان مادری یا native در فرآیند تولید محتوا به منظور تاثیرگذاری بیشتر است، از این رو نوجوانی 16 ساله توانست با بهرهمندی از هوش مصنوعی در تولید محتوای بازاریابی مورد نظر نقشآفرینی کند.
آرمین نجفپور، محصل مقطع دوره متوسطه دوم که از سوی علیاصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت نیز مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفته است، توانست با بهرهمندی از هوش مصنوعی و بارگذاری ترجمه صوتی به زبان مادری کشورهای مختلف منطبق با متون، تصاویر و عکسهای جاذبههای گردشگری ایران، محتوای تبلیغاتی موثر به منظور ارائه به سفارتخانهها، عرضه در نمایشگاههای بین المللی گردشگری و نیز استفاده در نشستهای مشترک با کشورهای هدف و نیز مخاطبان حوزه بازاریابی گردشگری را تهیه و عرضه کند.
یکی از رویکردهای معاونت گردشگری پذیرش هر گونه ایده و طرحهای تبلیغاتی برای معرفی ظرفیتهای گردشگری کشور است که در این زمینه جامعه علمی کشور، دانشجویان و جوانان علاقهمند به این حوزه میتوانند نقشی تاثیرگذار داشته باشند.
انتهای پیام/
نظر شما