گردهمایی خودروهای مسافرتی کمپر و کاروان از سراسر کشور در استان گلستان

همایش ملی خودروهای کمپینگ و کاروانینگ کانون جهان گردی و اتومبیل رانی با حضور ۱۳۰ اتوکمپر باهدف حمایت از محیط‌زیست و گسترش کمپین ایمنی جاده‌ها در پارک جنگلی باغو بندرگز در غرب استان گلستان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، علی نوری رئیس گروه معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان با اعلام این خبر گفت: این همایش به مدت ۳ روز از ۱۴ تا ۱۶ آذرماه سال جاری در پارک جنگلی باغو شهرستان بندر گز در غرب استان برگزار شد.

او بابیان این‌که این‌ خودروها از امکاناتی مانند، محل خواب و اسکان، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه برخوردارند، تصریح کرد: این گروه هم‌زمان با سفرهای خود، زندگی می‌کنند و به این طریق از سبک خاصی از زندگی برخوردارند.

نوری در پایان از ترویج گردشگری ارزان و حمایت از محیط‌زیست به‌عنوان برخی از اهداف این پویش نام برد و خاطرنشان کرد: گسترش کمپین ایمنی جاده‌ها از اهداف اصلی هیئت اتومبیل‌رانی است تا با فرهنگ‌سازی و آموزش رانندگی صحیح و منشور قوانین طلایی رانندگی نقشی مؤثر در کاهش تلفات جاده‌ای ایفا کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092001052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha