دیدار نماینده مسجد سلیمان با مهندس ضرغامی

نماینده مردم شهرستان‌های، مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل با حضور در دفتر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با مهندس سید عزت‌الله ضرغامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، در این دیدار که امروز دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ برگزار شد، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی و علیرضا ورناصری درباره حوزه‌های ماموریتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حوزه انتخابیه مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

در این نشست که فرماندار مسجد سلیمان و فرماندار شهرستان هفتکل نیز حضور داشتند، تکمیل موزه نفت و ارتقای نمایندگی شهرستان‌ها به اداره جزو درخواست‌های ورناصری بود که مهندس ضرغامی دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

این نماینده مجلس همچنین در دیدار امروز خود با مهندس ضرغامی درخواست تقویت صنایع‌دستی  شهرستان مسجدسلیمان و نیز  ایجاد بازارچه در ورودی شهرها را داشت که وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این باره نیز دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد، طرح گردشگری از چهار شهرستان مسجد سلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا به زودی رونمایی شود که مهندس ضرغامی با رونمایی از این طرح موافقت کرد.

ارتقای وضعیت نیروی انسانی، ایجاد اولین پایگاه با منظر صنعتی و نیز معرفی جاذبه‌های گردشگری چهار شهر مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل برای جذب سرمایه‌گذاران از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092001092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha