همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با پلیس راهور، قابل تقدیر است

سردار سید تیمور حسینی در رزمایش طرح ترافیک زمستان ۱۴۰۲، همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در پیشبرد اهداف طرح های ویژه ترافیکی پلیس راهور فراجا و امداد رسانی به هموطنان را قابل تقدیر و ستودنی دانست.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، جانشین رئیس پلیس راهور فراجا روز سه شنبه ۲۱ آذرماه در حاشیه برگزاری رزمایش طرح ترافیک زمستان ۱۴۰۲ که با حضور ارگان های مختلف از جمله کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد، از این طرح به عنوان فعالیتی مشترک یاد کرد که هر ساله با مشارکت دستگاه های امدادی برای ارائه خدمات مطلوب در شرایط آب و هوای زمستانی در سراسر کشور به ویژه در استان های سردسیر، مناطق کوهستانی و محورهای برفگیر اجرا می شود.

سردار سید تیمور حسینی به نقش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: یکی از دستگاه هایی که با اقدامات خوب و مؤثر خود در کنار پلیس راهور فراجا به اجرای طرح های نوروزی، تابستانی، زمستانی و مراسم اربعین و تسهیل و تسریع تردد مسافران کمک شایانی می کند، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و امداد خودروی کانون است.

او ادامه داد: در کنار امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مالکان خودروهای دودیفرانسیل عضو کلوپ های حوزه اتومبیلرانی کانون نیز در شرایط سخت و در راه های صعب العبور، گردنه ها و محورهای برفگیر به کمک در راه ماندگان می شتابند و یاریگر پلیس هستند.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا همچنین در خصوص مشارکت موتورسواران عضو کلوپ موتورسواری و گردشگری با موتورسیکلت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اظهار داشت: در محورهای شمالی به ویژه جاده چالوس شاهد حضور و مشارکت مؤثر گروه موتورسواران کانون هستیم.

او در ادامه خاطر نشان کرد: در شرایط جوی نامناسب و مناطقی که خودروها امکان مانور ندارند، تیم موتورسیکلت های کانون  جهانگردی و اتومبیلرانی که از چالاکی ویژه ای برخوردارند، به پلیس در مدیریت بهتر بحران و  امداد رسانی به مسافران کمک می کند.

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شماره های ۰۹۶۲۹، ۶۴۲۳ و ۱۴۲۳ در سراسر کشور آماده دریافت پیام امدادخواهان و اعزام گروه های امدادی است.

ناوگان امداد خودرو کانون با حدود ۵۰ واحد کانکس، ۱۴۳۰ دستگاه خودرو امدادی شامل ۱۰۰ دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین و ۵۰ دستگاه خودرو تعمیراتی و سایر خودروهای سبک امدادی، آماده امدادرسانی و تسریع و تسهیل سفرهای گردشگران و مسافران در تمامی راه های مواصلاتی کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092101164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha