تمام دستگاه‌ها در برگزاری جشنواره سراسری میراث فرهنگی همکاری کنند

استاندار سیستان وبلوچستان گفت: تمام دستگاه های اجرایی در برگزاری جشنواره سراسری میراث فرهنگی همکاری کنند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان، محمد کرمی در جلسه شورای اداری که سه شنبه 21 آذرماه 1402 برگزار شد با اشاره به اینکه برای توسعه استان، سه راهبرد اقتصادی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برنامه ریزی شده است، گفت: در حوزه‌های اقتصادی، معادن و کشاورزی برنامه‌های خوبی در حال انجام است که باید تمامی دستگاه‌های اجرایی کمک کنند تا با سرعت مضاعف به سمت تکمیل پروژه ها و اهداف توسعه ای استان حرکت کنیم.   

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در آستانه سفر رئیس جمهوری به استان هستیم، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی تلاش کنند تا فعالیت های انجام شده سفر پیشین رئیس جمهوری تاکنون را به صورت کامل و جامع گزارش دهند.   

محمد کرمی ادامه داد: مبنای تمامی فعالیت های انسان باید بر اساس خدمت به مردم باشد و خودمان را در محضر خداوند حاضر بدانیم.   

رئیس شورای اداری استان تصریح کرد: چندین رویداد خاص در هفته‌های آینده در استان برگزار خواهد شد که از جمله آن ها جشنواره سراسری میراث فرهنگی است که ضرورت دارد تا همه دستگاه ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.   

او ادامه داد: در حوزه تعاملات تجاری با کشورهای همسایه افغانستان، پاکستان و هند با استفاده از ظرفیت بندر گوادر و چابهار برنامه های خوبی در حال انجام است که باید آماده سازی و تقویت شوند.   
کرمی با بیان اینکه در حال برقراری ارتباط با کشورهای آفریقایی هستیم و برای تسریع آن باید همه دستگاه‌ها همکاری کنند، بیان کرد: در حوزه معادن نیز فعالیت های خوبی انجام شده که باید با سرعت بیشتری فعالیت کنیم چراکه در این بخش تولید ثروت را داریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092201239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha