تجربه نشان داده لغو روادید باعث افزایش جذب گردشگر می‌شود/ اقدامی مثبت برای تحول در کسب‌وکار آژانس‌ها، تورهای مسافرتی و هتل‌ها 

رئیس جامعه تورگردانان ایران گفت: تجربه نشان داده است که لغو روادید می‌تواند باعث افزایش جذب گردشگر و رونق صنعت گردشگری شود.

مصطفی شفیعی شکیب رئیس جامعه تورگردانان در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا، ضمن ابراز خرسندی از اعلام خبر لغو روادید با ۳۳ کشور اظهار کرد: ما تجربیات خوبی در حوزه لغو روادید داریم. به‌عنوان مثال با عمان و چین لغو روادید کردیم و شاهد این بودیم که این لغو روادید باعث افزایش جذب گردشگر از این دو کشور شد.

او اضافه کرد: در تمام دنیا نیز به همین‌گونه است و چنانچه کشوری با کشورهای مختلف لغو روادید کند، شاهد رونق صنعت گردشگری در آن کشور هستیم.
رئیس جامعه تورگردانان ایران افزود: خوشبختانه خبر بسیار خوبی امروز اعلام شد و تلاش در این زمینه می‌تواند نتایج خوبی را برای آژانس‌های مسافرتی، بخش‌های مرتبط با صنعت گردشگری و در نهایت مردم و کشور داشته باشد.

او با اشاره به انتخاب ۳۳ کشور از قاره‌های مختلف، یادآور شد: خوشبختانه این ۳۳ کشور، متنوع هستند و از مناطق گوناگون جغرافیایی انتخاب شده‌اند.

شفیعی شکیب خاطرنشان کرد: امید داریم لغو روادید با این ۳۳ کشور بتواند موجبات رونق هرچه بیشتر گردشگری را فراهم کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092201263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha