آغاز نظارت بر تأسیسات گردشگری کردستان ویژه نوروز ١٤٠٣

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از آغاز بازرسی و نظارت بر فعالیت تأسیسات گردشگری استان، ویژه نوروز ١٤٠٣ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد روز پنج‌شنبه ٢٣ آذرماه ١٤٠٢ در بازدید از تأسیسات گردشگری استان گفت: طرح بازدید از تأسیسات گردشگری استان اعم از هتل‌ها، واحدهای‌ اقامتی، رستوران‌های بین‌راهی، مهمان‌پذیرها، سفره‌خانه‌های سنتی و... توسط کارشناسان این اداره‌کل آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی با جدیت ادامه خواهد داشت.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: در این بازدیدها نحوه ارائه خدمات، اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه با هدف اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی و اعتمادسازی، ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و فراهم کردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و گردشگران به‌صورت مستمر مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد.

 او با اشاره به تقارن تعطیلات نوروز با ایام ماه مبارک رمضان افزود: تمام رستوران‌های بین‌راهی و مراکز اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و رستوران‌ها با کسب مجوز و رعایت شئونات و حرمت این ماه مبارک می‌توانند فعالیت خود را برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ادامه دهند.

 مهرزاد عنوان کرد:  امیدواریم با آمادگی و هماهنگی ارگان‌های دولتی و  بخش خصوصی و فراهم کردن زیرساخت‌ها، شرایطی را مهیا کنیم تا در ایام نوروز شاهد رضایتمندی و افزایش مدت ماندگاری مسافران در استان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092301285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha