پوستر «خانواده خلج» رونمایی شد

در آستانه برگزاری هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» از پوستر فیلم مستند «خانواده خلج» به کارگردانی مشترک مریم الهامیان و مصطفی حاجی قاسمی رونمایی شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، حمیدرضا بیدقی طراحی این پوستر را برعهده داشته است. در خلاصه داستان مستند خانواده خلج آمده است: خانواده خلج  اواخر دهه هفتاد با رویای احداث یک واحد مرغداری از تهران راهی گلپایگان می­شوند، آنها با شور اشتیاق مرغداریشان را راه اندازی می کنند اما مشکلات زیادی سد راهشان می شود که بنیان خانواده را تهدید می کند...

تولید این فیلم مستند چهار سال زمان برده است و در شهرهای اصفهان. گلپایگان، رودهن و تهران فیلمبرداری شده است. عوامل تولید این مستند عبارتند از کارگردان: مریم الهامیان، مصطفی حاجی قاسمی، مدیر فیلمبرداری : علیرضا منصوری، تدوینگر: مصطفی حاجی قاسمی، صدابردار: حامد حسین زاده، طراحی و ترکیب صدا: حسن مهدوی، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره چیان، برنا جمشیدی، طراحی پوستر و لوگو: حمیدرضا بیدقی، مدیر تولید: مهدی الهامیان، دستیار کارگردان و برنامه ریز: احسان مالمیر، تهیه کننده: مریم الهامیان.

مستند «خانواده خلج» به صورت مشترک توسط مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی و اتاق بازرگانی تهران تولید شده و اولین اکران آن در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» است.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» از بیست و هفتم آذرماه تا دوم دی‌ماه در پردیس سینمایی چارسو تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092501385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha