دریافت ۴ نشان مهر اصالت ملی توسط هنرمندان ملایری

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‎دستی شهرستان ملایر از دریافت چهار نشان ملی توسط هنرمندان ملایری در هفتمین دوره داوری مُهر اصالت صنایع‌دستی خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، ابراهیم جلیلی گفت: آیین داوری برای دریافت مهر اصالت ملی تولیدات صنایع‌دستی منطقه غرب کشور شامل استان‌های لرستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و همدان به میزبانی استان همدان برگزار شد، که ۳۳ اثر از کردستان، ۲۱ اثر از کرمانشاه، ۲۳ اثر از لرستان و ۲۸ اثر از ایلام و ۳۹ اثر از همدان  مورد ارزیابی داوران استانی و کشوری قرار گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‎دستی شهرستان ملایر افزود: در این رویداد مهران رشیدی در زمینه ساخت سازهای سنتی، سعید طلایی در ساخت قفل‌های فلزی دست‌ساز، بهروز کلهر در ساخت سازهای سنتی و فائزه امیری در زمینه منبت موفق به دریافت نشان مهر اصالت صنایع دستی شدند.

او تصریح کرد: رویداد دریافت مهر اصالت و نشان مرغوبیت هر دو سال یک بار در کشور برگزار می‌شود و در نهایت آثاری که موفق به دریافت این نشان ملی می‌شوند امکان راه‌یابی در سطح بین‌المللی را به دست می‌آورند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092701424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha