پوستر نخستین سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت اردبیل منتشر شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اعلام خبر انتشار پوستر نخستین سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت از برگزاری این سمینار در ۵ دی ماه خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب ضمن اعلام انتشار پوستر نخستین سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت، گفت: این سمینار ۵ دی ماه ۱۴۰۲ در محل دانشگاه محقق اردبیلی و با حضور میهمانان خارجی و داخلی برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: آب‌های گرم معدنی استان اردبیل محوریت اصلی نخستین سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت است و برگزاری این سمینار می‌تواند به رونق گردشگری سلامت در استان و کشور منجر شود.

او تاکید کرد: در این سمینار شرکت‌کنندگان خارجی و داخلی به ارائه آخرین مطالعات و یافته‌های خود درمورد گردشگری سلامت و آب‌های گرم معدنی خواهند پرداخت و تلاش می‌کنیم با حضور خبرنگاران و تورگردانان بین‌المللی ظرفیت‌های استان را نیز معرفی کنیم.

محمدی ادیب ادامه داد: سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه محقق اردبیلی، شرکت آب منطقه‌ای و سایر نهادهای مرتبط از جمله فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری سلامت و آب‌های درمانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092701433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha