یک مجتمع خدماتی، رفاهی و بهداشتی در سیروان ایلام در آستانه بهره‌برداری است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از بهره‌برداری یک مجتمع خدماتی، رفاهی و بهداشتی در آینده نزدیک واقع در شهرستان سیروان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی امروز ۲۷ آذرماه در حاشیه بازدید از تأسیسات گردشگری شهرستان سیروان با اعلام این خبر اظهار کرد: مجتمع خدماتی، رفاهی و بهداشتی در راستای رفاه حال گردشگران، مسافران و زائران با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی توسط بخش خصوصی در آینده نزدیک به‌بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با اشاره به اینکه در ایام ویژه سال، استان ایلام با انبوه ورود مسافران و گردشگران روبه‌رو است، ادامه داد: این مجتمع خدماتی، رفاهی و بهداشتی آمادگی کامل برای خدمات‌دهی مناسب به زائران و مسافران ورودی به استان را دارد.

شریفی گفت: این مجتمع که در ورودی شهر لومار شهرستان سیروان و در مسیر تردد گردشگران و مسافران به‌ویژه در ایام نوروز قرار گرفته است، با ایجاد سفره‌خانه ‌سنتی، فروشگاه عرضه و فروش محصولات صنایع‌دستی، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و ... توسط بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با اشاره به اینکه فراهم کردن فضای جدید برای اسکان و پذیرایی از گردشگران و مسافران در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: این اداره‌کل در راه ارائه خدمات‌دهی به گردشگران و مسافران به‌ویژه در ایام نوروز به این شهرستان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092701483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha