اتاق اصناف از صدور مجوز رستوران‌های واقع در حریم و خارج از حریم شهرهای کردستان خودداری کند

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بر لزوم خودداری اتاق اصناف برای صدور مجوز رستوران‌های واقع در حریم و خارج از حریم شهرهای استان تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، آرمان وطن‌دوست روز دوشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲ در نشست با نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و استانداری کردستان اظهار کرد: با توجه به اینکه گردشگری همواره به عنوان محور توسعه استان مطرح می‌شود باید برای برداشتن موانع پیش‌روی آن اقدامات عملی از سوی ادارات متولی صدور مجوزها انجام شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان افزود: ضرورت دارد دستگاه‌های مربوطه و اتاق اصناف سنندج از انجام موازی‌کاری در خصوص صدور مجوز تأسیسات گردشگری خودداری کنند.

 او همچنین با اشاره به اینکه سامانه‌های گردشگری به درگاه ملی مجوزها متصل شده است، افزود: با هدف تسریع در صدور انواع مجوزها و کوتاه کردن مسیر آن در سطح کشور و به تبع آن استان کردستان، همه مجوزها و خدمات حوزه‌های سه‌گانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از راه درگاه ملی مجوزها و به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه می‌شوند.

 وطن‌دوست یادآور شد: خوشبختانه اقدامات خوبی در زمینه اطلاع‌رسانی این درگاه ملی در کردستان در حال انجام است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان  توسعه گردشگری این استان را نیازمند عزم همگانی دانست و یادآور شد: استان کردستان با وجود جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی فراوان نیازمند حمایت و برنامه‌ریزی دقیق برای توسعه و پیشرفت گردشگری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092801520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha