تولید ویدئوکلیپ‌های تبلیغاتی گردشگری ایران به ۶ زبان

معاون دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از تولید شش ویدئو کلیپ محصول محور با رویکرد جذب گردشگر از بازارهای کشورهای هدف جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، لیلا میرحسینی با اعلام این خبر گفت: این ویدئوکلیپ‌ها بر اساس کشورهای بازارهای هدف به پنج زبان انگلیسی، چینی، عربی، روسی و اسپانیولی تولید شده‌اند.

او با بیان اینکه محصولات عرضه شده در این ویدئو کلیپ‌ها براساس انتخاب کمیته کارشناسی متشکل از صاحب‌نظران سازمانی و برون سازمانی حوزه گردشگری تهیه شده است، تصریح کرد: این شش ویدئو با عناوین گردشگری خوراک، سلامت، ماجراجویانه، دینی، ۲۷ اثر ثبت جهانی و شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی در چارچوب نیاز وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای معرفی در بازار گردشگری تولید شده‌اند.

میرحسینی در ادامه تصریح کرد: ویدیوهای تولیدی با هدف انتشار در فضای مجازی و همچنین نشر در رویدادهای بین‌المللی با توجه به فرصت‌های تبلیغاتی که به صورت رسمی و غیررسمی در اختیار وزارتخانه قرار می‌گیرد، تهیه شده است.

او گردشگرمحور بودن را از ویژگی‌های تولیدات جدید دانست و افزود: از آنجایی که رویکرد حضور گردشگر در تولیدات تبلیغاتی و نمایش تعامل آنها با جامعه میزبان، واقعی بودن محیط را به همراه خواهد داشت، نمایش باورپذیری و امنیت از جمله ویژگی این تولیدات است.

معاون دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی با اشاره به تعامل و همکاری موثر وزارتخانه با نهادهایی همچون وزارت امورخارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به بسترهای تبلیغاتی مناسب رایزنی‌های فرهنگی و سفارتخانه‌های ایران در کشورهای هدف، تولیدات ویدیویی جدید به منظور نشر در فضای مجازی برای جذب گردشگران خارجی در اختیار نهادهای یاد شده نیز قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092801573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha