خانه‌های مسافر، جایگزین مناسبی برای کلید به دست‌ها در اصفهان است

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان خانه‌های مسافر را جایگزین مناسبی برای کلید به دست‌ها در اصفهان به‌ویژه در ایام پیک سفر عنوان کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان با اعلام این مطلب گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در حوزه معاونت گردشگری تلاش داریم تا در حوزه صدور مجوزهای تأسیس خانه‌های مسافر، به یک‌روند مطلوب با در نظر گرفتن ظرفیت سایر واحدهای اقامتی و همچنین امنیت گردشگران و ارائه خدمات مطلوب در این حوزه دست‌یابیم.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: یکی از مشکلات ما در طی سال‌های گذشته به‌ویژه در ایام پیک سفر، حضور کلید به دستان به‌صورت گسترده در مناطق مختلف شهر بوده که عملاً نظارت ما را در قالب خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران به حداقل ممکن می‌رساند، لذا تلاش داریم تا در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان خانه‌های مسافر را با نظارت کامل به‌عنوان جایگزین مناسبی برای کلید به دست‌ها در اصفهان به‌ویژه در ایام پیک سفر تبدیل کنیم.

او افزود: با این روش ضمن خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران، می‌توانیم نظارت‌های خود را در قالب امنیت و آرامش گردشگران هم افزایش دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092901648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha