بررسی مسائل و مشکلات حوزه صنایع‌دستی نیر اردبیل

رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان نیر از نشست معاون صنایع‌دستی استان اردبیل با فعالان و مربیان حوزه صنایع‌دستی شهرستان سرعین با موضوع بررسی مسائل و مشکلات این حوزه خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، محمد صلحی گفت: معاون صنایع‌دستی استان اردبیل امروز شنبه دوم دی ماه با حضور در محل اداره میراث‌فرهنگی شهرستان نیر با فعالان حوزه صنایع‌دستی شهرستان دیدار و مسائل و مشکلات موجود در این حوزه را بررسی کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نیر افزود: در این جلسه مربیان صنایع‌دستی و همچنین تعدادی از صنعتگران حضور داشتند و موضوعات پیرامون آموزش صنایع‌دستی و تولید محصولات با کیفیت طرح و بررسی شد.

او تاکید کرد: پرداخت حق‌الزحمه مربیان صنایع‌دستی یکی از مشکلات موجود در موضوع برگزاری کارگاه‌های آموزشی است که معاون صنایع‌دستی استان درمورد پرداخت به موقع آن قول مساعد دادند.

صلحی با اشاره به سایر مسائل طرح شده در این جلسه، ادامه داد: موضوع بیمه صنعتگران صنایع‌دستی نیز یکی از مسائل همیشگی فعالان این حوزه است و مقرر شد معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل در این مورد مساعدت داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100200059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha