زیرساخت‌های گردشگری در روستای شیب دراز  قشم تکمیل می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: زیرساخت‌های گردشگری در روستای شیب دراز  تکمیل می‌شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، روز شنبه ۲ دی‌ماه ۱۴۰۲ نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، احمد مرادی مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی، محمد نیک زاد دهیار روستای شیب دراز قشم در راستای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در این روستا برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه روستای شیب دراز به‌واسطه لاک‌پشت‌های پوزه عقابی‌اش از معروفیت خاصی برخوردار است، افزود: گردشگران زیادی هر ساله از این روستا دیدن می‌کنند و از برنامه‌های این اداره‌کل تکمیل زیرساخت‌های این روستای گردشگرپذیر است.

او ادامه داد: در سال‌های گذشته با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستای شیب دراز، استراحتگاه و اسکله تفریحی ـ گردشگری ایجادشده که در ادامه تکمیل زیرساخت‌های این روستا، روشنایی اسکله و ورودی روستا انجام می‌شود.

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به جاذبه‌های گردشگری و منحصربه‌فرد بودن روستای شیب دراز گفت: پیگیر جذب اعتبارات ملی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این روستا خواهم بود.

روستای شیب دراز یکی از جنوبی‌ترین نقطه جزیره قشم و نزدیک‌ترین روستا به جزیره هنگام است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100200067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha