دومین جلسه ستاد امر به معروف استان مرکزی برگزار شد

دومین جلسه ستاد امر به معروف استان مرکزی روز شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۲ با موضوع تقویت امر به معروف و نهی از منکر در تاسیسات گردشگری برگزار شد. 

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، دومین جلسه ستاد امر به معروف استان مرکزی باحضور حجت الاسلام و المسلمین فرخی، دبیر ستاد امر به معروف، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مدیران تاسیسات گردشگری استان برگزار و به طرح تقویت امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب در تاسیسات گردشگری تاکید شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در این جلسه گفت: این جلسه با هدف هم‌افزایی و تقویت ارزش‌ها در زیر مجموعه‌ها و تاسیسات گردشگری اداره کل برگزار شد.

مصطفی مرزبان افزود: در ادامه این نشست گزارش گروه‌های جهادی بررسی و نقاط قوت و ضعف مکان‌های گردشگری مطرح و راه حل مناسب ارائه شد، همچنین انجام تبلیغات محیطی با هدف حفظ شئونات اسلامی و تذکر لسانی به گردشگران و مسافران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

او با اشاره به فعالیت‌های اداره کل در راستای امر به معروف و نهی منکر بیان کرد: آمادگی خود را برای اجرای برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100300098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha