مطالبه‌گران شهر سمنان با انصاف به مطالبه‌گری پرداخته‌اند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: مطالبه‌گری‌ها، تسهیل‌گری و اجرای امور را به همراه دارد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم زاده روز دوشنبه 4 دی‌ماه ۱۴۰۲ در نشست با جمعی از مطالبه‌گران با تأکید بر اینکه در دولت سیزدهم، مطالبه‌گران شهر سمنان با انصاف به مطالبه‌گری پرداخته‌اند، گفت: یکی از اتفاقات خوب در استان سمنان، مطالبه‌گری درست است که درخواست‌های به‌حق شهروندان از سمت فعالان و مطالبه‌گران منتقل می‌شود که این امر موجب درک بهتر خواسته‌های مردمی و تصمیم‌گیری آسان برای انجام امور است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان همراهی و همدلی مطالبه‌گران با اداره کل میراث‌فرهنگی در این استان را یک برگ برنده دانست و افزود: حساسیت‌های اجتماعی و دغدغه‌مندی در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ارائه خدمات عملکرد مطلوب از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، نقشی مؤثر دارد.

کرم‌زاده بزرگ‌ترین پشتوانه این اداره کل را حمایت‌های مردمی بیان کرد و گفت: همواره از این ظرفیت در راستای توسعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان استقبال می‌شود.

او افزود: با آغوش باز پذیرای نقدهای مثبت و انتقادات مطالبه‌گران هستیم و البته انتظار هم داریم در صورت امکان در کنار هر نقد و انتقادی، راهکار و پیشنهادی قابل‌اجرا نیز ارائه شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: انتظار داریم اطلاع‌رسانی، مطالبه‌گری و انعکاس به‌موقع خبرها و نظارت دقیق و جسورانه شما مطالبه‌گران همواره در تمامی زمینه‌ها همراه باشد.

در این نشست مطالبه‌گران و فعالان فضای مجازی نیز ضمن بیان دغدغه‌های خود، از عملکرد شایسته مدیرکل و معاونان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان تقدیر و تشکر کردند و ابراز داشتند که اقدامات بی‌نظیری در طی دو ساله اخیر در استان سمنان انجام‌ شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100400197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha