کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم محیط‌زیست در مازندران در حال برگزاری است

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم پایه محیط‌زیست، خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، مهدی اسحاقی سه‌شنبه پنجم دی۱۴۰۲ با اعلام خبر فوق گفت: این کارگاه آموزشی توسط موسسه آموزشی ویشه و تحت نظارت واحد آموزش گردشگری ارائه می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی با مفاهیم و واژگان پایه محیط زیستی، شناخت طبیعت، تسهیل‌گری در حوزه محیط زیست، گیاهان و حیوانات شاخص و راهکارهایی برای جهانی سبزتر آشنا می‌شوند.

او با بیان اینکه این دوره آموزشی به صورت حداقل ده ساعت آنلاین و یک جلسه ‌کارگاه عملی در حال برگزاری است، یادآور شد: این دوره برای تمامی فعالان گردشگری و علاقمندان به مباحث محیط‌ زیست رایگان برگزار می‌شود.

اسحاقی با اشاره به اینکه در بحث توسعه گردشگری اولویت ما بر حفظ محیط زیست است؛ تصریح کرد: حساس کردن مردم و فعالان حوزه گردشگری با محیط زیست و طبیعت و آشنایی آنها با راهکارهای حفظ آن برای زندگی بهتر، موثرترین قدم برای حفظ آن است.

علاقمندان می‌توانند جهت دریافت شرایط شرکت در دوره و ثبت‌نام با شماره ۰۹۱۱۱۱۶۹۱۹۵ و ۰۹۳۵۳۳۸۳۸۸۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100500230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha