برگزاری کارگاه رنگ شناسی ویژه صنعتگران شهرستان نیمروز

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی نیمروز در سیستان وبلوچستان از برگزاری کارگاه رنگ شناسی ویژه بانوان صنعتگر این شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان؛ ایرج نصیرآبادی صبح امروز اظهار کرد: این کارگاه یکروزه به منظور ارتقاء دانش علمی و اطلاعات هنرجویان در حوزه های کاری مرتبط در محل اداره میراث فرهنگی شهرستان برگزار شد.  

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی نیمروز افزود: در این کارگاه تعداد ۳۰ نفر از بانوان صنعتگر فعال در بخش خامه دوزی شرکت کردند و سرکار خانم مریم کاظمی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نیز کار تدریس و آموزش این دوره را بر عهده داشت.  

نصیر آبادی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را علاوه بر افزایش دانش هنرجویان، تقویت روحیه همفکری و کار گروهی اعضاء بیان کرد و افزود: مقرر شد با توجه به استقبال گسترده صنعتگران رشته رو دوزی (خامه دوزی) برگزاری مستمر این کارگاه های آموزشی به صورت ماهیانه برنامه ریزی شود که منجر به ترقی و پیشرفت کارها در زمینه های مختلف کسب و کار و تولید محصولات متنوع و با کیفیت عالی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100600295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha