ظرفیت مناسب همدان برای پایلوت گردشگری تعالی بخش در حوزه ادیان

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور گفت: فعالیت در حوزه گردشگری استان‌ها، چند بعدی است و همدان با گردشگری تعالی بخش از تمامی ظرفیت ادارات استان استفاده می‌کندو همدان ظرفیت مناسبی برای پایلوت گردشگری تعالی بخش در حوزه ادیان دارد.

 به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، سید مصطفی فاطمی، روز گذشته چهارشنبه ۶ دی‌ماه در نشست با اعضا میز تخصصی گردشگری تعالی بخش همدان گفت: هیچ دینی به اندازه اسلام بر گردشگری تاکید نداشته و گردشگری ادیان و مذاهب، گردشگری جنگ( راهیان نور ) و دفاع مقدس، گردشگری نهضت مقاومت ، گردشگری زیارتی ، مذهبی وگردشگری معنوی از جمله حوزه‌های قابل توجه در حوزه گردشگری تعالی بخش است.

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور افزود: در برنامه ششم و هفتم توسعه کشور به گردشگری توجه ویژه‌ای شده و این نشان از توجه دولت به حوزه گردشگری است.

در ادامه نمایندگان ادارات و اعضای تشکلهای مردمی و فعالین عرصه گردشگری به ظرفیت و پتانسیل‌های مختلف و متعدد گردشگری در استان همدان از جمله وجود ادیان مختلف در ادوار مختلف گذشته و اقوام مختلف مردم در حال حاضر استان و پتانسیل‌های استان در حوزه گردشگری تعالی بخش اشاره و به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100700326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha